Slides, A Slideshow Plugin for jQuery
KRG NUHT
Slide 1

Приймальна комісія

  • Телефони для довідок:+38(099)4369886,+38(066)5821028,(044)529-89-55, (044)529-73-41
  • Урядова "гаряча лінія": 1545
  • Slide 2

    Підготовчі курси

  • Вступ до коледжу на навчання
  • Slide 3

    181 Харчові технології (Виробництво харчової продукції)

  • Фаховий молодший бакалавр з цього фаху виконує спеціальні роботи, пов’язані з організацією діяльності закладів ресторанного господарства
  • Slide 4

    181 Харчові технології (Виробництво хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчоконцентратів)

  • Найдревніша професія „пекар” та найпривабливіша - „кондитер” створили цю спеціальність
  • Slide 5

    241 Готельно-ресторанна справа

  • Фаховий молодший бакалавр з даного фаху виконує спеціальні роботи, пов’язані з організацією діяльності закладів ресторанного господарства
  • Slide 7

    142 Енергетичне машинобудування (Монтаж і обслуговування холодильно-компресорних машин та установок)

  • Фаховий молодший бакалавр може займати первинні посади: майстер; механік; технік з експлуатації та ремонту; технік-конструктор; керівник малого підприємства апарату управління; начальник дільниці
  • Example Frame

    зустріч у Римі

       З 29 по 31 жовтня 2025 року серце Риму стало місцем зустрічі керівників шкіл з усієї Європи та за її межами. Наталія Рогова, голова комісії суспільно-гуманітарних дисциплін та фізичного виховання, у складі делегації Всеукраїнської асоціації керівників закладів освіти «Відроджені гімназії України» взяла участь у європейському з'їзді ESHA (Асоціація директорів європейських шкіл) на тему: «Потужне лідерство в часи змін: формування сталого, інноваційного та здорового освітнього середовища».
       Європейський з'їзд директорів успішних та потужних шкіл проходить раз на два роки. У 2025 році цю визначну подію спільно провели ESHA та італійська ANP (Національна асоціація керівників шкіл Італії), яка надала заходу автентичного цінного місцевого контексту, а ESHA забезпечила потужне міжнародне представництво. Це не просто чергова конференція – це можливість дослідити, як освіта може процвітати в умовах сучасних змін у суспільному, технологічному та культурному контекстах.
       Серед спікерів — світові імена: президент ANP Антонелло Джаннеллі, міністри освіти Італії та Фінляндії, представниця Єврокомісії Бренда Махер, мер Риму. Їхні виступи — це не просто доповіді, це натхнення діяти. Учасники конференції обговорювали сучасні тенденції розвитку освіти, ділилися досвідом і шукали ефективні моделі управління школою.
            
       У рамках конференції українські та італійські колеги проводили практичне заняття тривалістю 60 хвилин. Цей семінар представляв один із найважливіших проєктів, розроблених AFS за останні роки у партнерстві з ANP та керівництвом шкіл України. Керівники семінару: Франческо Фратаньолі (Intercultura AFS, Італія), Марчелло Беттоні (ANP, Італія), Олена Вальчук (ковельський ліцей імені Олени Пчілки, Україна), Наталія Рогова (ВСП «Київський коледж ресторанного господарства НУХТ», Україна). Цільова аудиторія: 20–60 міжнародних керівників шкіл.
       Франческо Фратаньолі розповів про історію створення AFS (глобальної некомерційної освітньої організації) та про міжкультурні програми, які залучають молодь із 60 країн світу та сприяють міжкультурному навчанню через міжнародні обміни студентами та освітні програми, що дозволяють молодим людям стати активними громадянами світу. Також він поділився досвідом шкіл та сімей Італії, які приймають студентів.
         Олена Вальчук презентувала внесок керівників українських шкіл та зазначила про важливість вчасного та коректного оформлення документів між сторонами.
       Наталія Рогова розповіла про здобувачок-переможиць коледжу, яких вона підготувала (Ангеліну Ахматову, Яну Веселовську, Аріну Наулко), та виклики, з якими зіткнулися учасники та учасниці через мовний бар'єр та наслідки дистанційного навчання під час війни.
    У другій частині семінару з метою заохотити керівників шкіл до обміну досвідом з інклюзивного міжкультурного навчання Марчелло Беттоні об'єднав учасників у невеликі групи, щоб обміркувати такі ключові питання:
    Як моя школа може змістовно підтримувати переміщених учнів або учнів-біженців? З якими практичними та емоційними викликами стикаються host школи в цьому досвіді? Як національні або міжнародні мережі можуть підтримати такий проєкт? Отже, лідерство — це не лише про посади. Це - про мислення, відповідальність і здатність створювати умови, у яких інші можуть зростати. Саме таку філософію втілюють сучасні лідерські спільноти освітян.


    Автор: KRG
    Template not found: snow1.tpl